گوگل برای محاسبه رتبه صفحات در جستجوهایی که کاربران با موبایل انجام می دهند، علاوه بر فاکتورهای عمومی رتبه بندی نتایج جستجو مانند محتوا(content) ، عناوین  (title)، توصیف ها (description)و لینک ها (link)، عوامل دیگری را نیز مورد ارزیابی قرار می دهد:

ترکیب بندی صفحه: گوگل صفحات وبسایت را از نظر طراحی و ترکیب بندی در موبایل بررسی می کند تا مطمئن شود که صفحه بدون نیاز به اسکرول بار چپ و راست به درستی نمایش داده می شود.


دانستنی ها

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

دنیایی بازی ها من و موهام نقاشخونه آموزش|مشاوره|مدرس|تبلیغات|پشتیبانی|دیجیتال|مارکتینگ NUMBER ONE اسکارخانم روستای من filmkhahan محمد امین نایبی یاد داشت های من روی شبکه